Drepturi de autor

© Toate drepturile de autor rezervate pentru Ştefan Petrea. Orice preluare partială sau integrală a textelor fără acordul scris al autorului este strict interzisă şi se va pedepsi conform legislaţiei în vigoare.

duminică, 23 ianuarie 2011

Epitaf

Păreai că dormi, pe-atîta de frumoasă
Nici nu visam că Moartea te-nviase
În nemurire. Carnea-mi de pe oase
Coboară în pămînt fără de Coasă

Şi-mi dezveleşte sufletul. Miroase
Pur a zambile şi-a tămîie-n casă.
Şi spiritu-mi cuprinde mîna-ţi. Groasă
E veşnicia. Te iubesc în joase

Cavouri şi în Cer, iubito. Strigă
Spre mine Viaţa tocmai în avînt.
Mă-ntorc, iubire! Nu-s stăpîn şi rigă

Pe calea ta, pe drumul tău cel sfînt.
Şi lacrimi sure-obrajii îmi irigă
Şi eşti a mea atîta: în cuvînt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu